Saturday, March 19, 2011

My Convocation...& My Job

Pada tanggal 28 February 2011 hari tu merupakan hari yang aku tunggu2 kan...sebab ia merupakan hari Konvokesyen aku yang pertama & insyaAllah tidak yang terakhir..iaitu bagi Kos SIJIL UKUR BAHAN, di Politeknik Sultan Azlan...So pada 27 February aku, my sister & my mother dah turun ke Tanjung Malim seawal jam 6 am..kerana ade raptai pada hari tersebut yang start pada pukul 7.30am...Masa ni lah aku jumpa balik member2 lama...macam2 cerita lah yang baru ku dengar...ada yang dah kahwin, dah bertunang, yang mengandung pun dah ada, macam2 lah, ada yang dapat menyambung ke peringkat Diploma Ukur Bahan di Politeknik Kota Baru selama 1 tahun, ada yang masuk ke UITM, ada yang masuk ke IPTS dalam bidang pengajian yang lain, dan aku pula??? hurmm...ntahlah! belum ada rezeki nak sambung ke bidang pengajian yang sama, walaupun Pointer CGPA aku 3.00++, tapi belum rezeki,..tunggu punya tunggu aku cari lah kerja dulu, kalau duduk umah jek, mana nak ada duit, tak gitu?? huhuhuhu Alhamdullillah...masa hujung bulan January hari tu, aku dapat kerja di suatu Syarikat peramanahan dan perwarisan yang utama di Malaysia sebagai Administrator Assistance...memang lari lah dari bidang yang aku belajar, tapi sehingga ke hari ni, aku suka sangat kerja disini, kerja yang tidak membeban kepala otak aku ni...hehehe...Ok lah..di bawah ni picture2 aku semasa dihari Konvokesyen ku...













No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...