Thursday, December 10, 2009

Salam semua...lama aku tak mengeluarkan entry baru aku di blog aku ni...dekat hampir seminggu aku tak buka blog aku ni...dalam tempoh tu macam2 yang berlaku di sekeliling aku...aku pun tak berapa nak ingat..tapi aku akan ceritakan serba sedikit peristiwa yang berlaku dalam tempoh tersebut...(apa yang termampu aku ingat...huhu)....

Year End Sale (YES) Di Jusco Maluri

Sale di jusco ni berlangsung 2 hari iaitu 2 & 3 Disember (rabu&khamis)...aku tak terfikir pun nak pegi masa tu...tak de benda pun nak beli...tapi dkt2 nak lunch tu...salah sorang staff ajak plak pegi...apa lagi kitaorg golongan2 hawa ni pantang di ajak berjalan...tak de duit pun buat2 ade duit...huhu...kitorg enam org pun berjalan kaki lebih kurang 10 minit...huhu bagi aku penat giler tu...(tu lah x biasa berjalan kaki) sampai jek dalam jusco tu kitaorg pun berpecah...pegi cari barang masing2...aku plak terus menuju tmpt kasut...x de yang menarik...aku pegi plak kat vincci...aku pun beli lah ade satu sandle yang dapat 50%...dalam 20 lebih harganya..tu jek lah yang aku beli...baju2 plak aku memang tak terlintas nak beli pun...sbb baju aku kat umah tu berlambak2 dlm almari tak pakai2...sambil2 aku menunggu yang lain...aku tgk gelagat org membeli barang...org2 yang menjual barang...pening kepala aku menenggoknya...huhu...aku sempat take this picture utk tontonan korang...


Gelagat pengunjung berebut membeli Bantal tidorrr jenama ???? ( x igt)....ZzZZZzZzZ



 Macam nak buat meniaga pun ada dorang ni...huhuhu



Sesi memilih permainan untuk anak2...


Bile plak aku nak beli barang2 macam ni ??? huhuhu

Kitorang gerak balik dalam pkl 2.30pm..huhuhu sesuke hati jerk kan..ntahlah opis ditinggalkan tak de orang kan...hehehe...tak pe2..sekali skala..bkn slalu pun..huhu...sampai opis masing2 penat..aku plak mencari air corn...& sambung buat kerja....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...