Thursday, December 10, 2009

TAKO ZEN & DORAYAKI

Ini aku ada kisah pasal makanan jepun ni...masa ni aku ajaklah my cousin & her nephew pegi carefour wangsa maju nak gi servey harga2 kain langsir kat nagoya...lepas tu kitorg pun jalan2 lah dkt tmpt jual2 makanan tu...cousin aku tu plak cakap nak beli TAKO ZEN ni...aku pun ikut je lah...nampak cam sedap...ala2 kaya ball...


ade tiga perasa...harga pun boleh tahan gak...



Yumm...Yummm....

Sambil2 kitorg tunggu bola kecik ni masak...kat sebelah tu plak ade jual DORAYAKI...makanan kegemaran DORAEMON....huhuhu ramai jugak org membelinya...aku nak gak beli..tapi bile mengenangkan sebiji (atas bawah) RM 1.50..huhu tak puas makan tu...


Dorayaki yang nampak menyelerakan...



Orang minta yang panas,aku pun nak jugak yang panas...huhuhu



Yumm...Yummm...Yuummmm

Aleh2...aku beli jugak lah 3 keping...RM4.50...perisa coklat...rasanya aku boleh masuk ke dalam saluran tekak aku ni...tapi yang TAKO ZEN tu...baru aku makan sikit dah tak termakan aku...nampaknya tekak aku ni memang tekak melayu...tak boleh terima japan food ni...

*** Semasa aku membuat entri ni..aku teringat seseorang yg berada di Jepun atas urusan kerja...:-(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...