Wednesday, April 20, 2011

Dato Siti Nurhaliza dan Harley Davidson

Salam semua,
Posting aku kali ni just nak share about Dato Siti Nurhaliza yang sedang hangat dengan hobi barunya iaitu Menunggang Motosikal Berkuasa Tinggi iaitu Harley Davidson yang dengar kabarnya telah pun dibeli DCT baru2 di NAZA MOTOR, tapi aku terfikir adakah DCT aku ni dah memiliki lesen B Full ke untuk menunggangnya...hehehe tapi tak kisah lah semua tu kan...apa2 berkenaan DCT semua akan jadi OK je....hehehe





Mungkin ada yang tertanya2 kat Kereta Mewah mana lah pula DCT nak letak kan No Pendaftaran KCT 1 yang dibida DK dengan harga sekitar RM66,+++...???

KCT 1 = Harley Davidson
Rupa-rupanya bukan di Kereta Mewah, tetapi di Motor Mewah Harley Davidson rupa2 nya...:-) Bercakap pasal Motor yang berkuasa tinggi ni, aku selaku seorang Ladies memang very2 admire dengan wanita2 terutama artis2 Malaysia yang menunggang motor berkuasa tinggi seperti Linda Onn, Dira Abu Zahar, Maznah Hamid dan yang terbaru Idola Kesayanganku DCT ku  hendak berjinak2 dalam Motor Berkuasa Tinggi ni. Apa2 pun aku berharap dapat memiliki sebuah Motor Berkuasa Tinggi dalam masa terdekat ni... Apa yang aku inginkan dalam masa terdekat ni ialah Naked Bike Kawasaki ER6N...Walaupun tak semahal Harley Davidson DCT hehehe, tapi itu sudah memadai buat aku melunaskan impian aku untuk memiliki Kawasaki ER6N itu suatu hari ni, mana tahu boleh nanti join DCT ronda2...hehe

Kawasaki ER6N Idamanku

2 comments:

  1. wow..suka dengan hobi baru DCT..nak tumpang motor besar DCT!!!!

    ReplyDelete
  2. Jom2...lepas ni kita tumpang Motor Dct beramai2...hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...