Saturday, April 09, 2011

Simply Siti Tour Yang Terakhir - Alamanda

Salam,

Kali ni aku sekali lagi nak share dengan korang picture aku with Dato Siti Nurhaliza (Dct) dekat Alamanda bagi Program Simply Siti Tour yang terakhir...yang diadakan pada hari Jumaat pula tu...apa lagi, aku ambil cuti lah...hahaha aku pergi dengan sorang lagi kakak ni yang kebetulan duduk dekat ngan rumah aku, so kitorang g lah same2, rupa2nya ramai gak ek Sitizoners yang lain apply cuti untuk datang ke Alamanda hari tu, Dct punya pasal...apa2 pun boleh...=)

Aku mmg target nak pergi hari tu untuk dapat kan tiket malam gala SimplySiti yang still belum confirm lagi tarikh, masa & tempatnya...kena tunggu Pihak SimplySiti Call, hari tu aku beli barang SimplySiti RM168.40 & aku dapat 1 T-shirt SimplySiti & Kupon(pengganti sementara) untuk tiket malam gala SimplySiti tu...

Produk SimplySiti & T-Shirt

Kupon malam gala SimplySiti
Pada hari tu lama gak lah Dct ada dekat Alamanda tu, dari 12pm - 2pm..selalu 1 jam je =) So ini lah picture yang sempat aku rakam kan...






Dct bersama2 dengan peserta 'Tiru Gaya Siti'



Me with Dct

Sweet Memory

Dct sign dekat belakang T-shirt SimplySiti (Geliii dee) hehehe

With Kak Rozie yang always sporting

Dct best! buka kan cermin tingkap untuk say goodbye kat kitorang...Love DCT!!!

With Kak Aweem, Sitizoners yang lain tak bersempatan nak bergambar


Next kita jumpa lagi, maybe untuk Konsert Malam Gala Simply Siti....

1 comment:

  1. assalamualaikum..
    saya tag awak serta GA ni.

    http://deyna83.blogspot.com/2011/04/gugu-gaga-1st-ga.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...